Renault Trucks T High

Renault Trucks T HighNajlepszy partner w transporcie dalekobieżnym

Odkryj Renault Trucks T High 2024! Pojazd, który ma to, czego potrzebujesz

  • Zwiększony poziom bezpieczeństwa
  • Wyższy komfort w kabinie
  • Zwiększona rentowność
  • Wzrost produktywności

Renault Trucks T High to najlepszy partner w transporcie dalekobieżnym

Renault Trucks T to wydajny i niezawodny pojazd, który świetnie sprawdza się w transporcie dalekobieżnym na trasach krajowych oraz międzynarodowych. Doceniony przez kierowców za swoją niezawodność, ma wszystko to, czego potrzebujesz, aby każda podróż była źródłem zysku.

Nowe systemy wspomagające bezpieczeństwo

Oszczędność energii w celu zminimalizowania wpływu na środowisko i zwiększenia rentowności. Po wprowadzeniu systemu Turbo Compound dwa lata temu, który zapewnia oszczędność paliwa do 10%, Renault Trucks kontynuuje poprawę efektywności energetycznej swoich pojazdów. Samochody ciężarowe z oferty roku modelowego 2025 oferują dodatkowe oszczędności zużycia paliwa nawet do 3%.

W szczególności, producent zoptymalizował wybrane elementy układu napędowego (silnik, skrzynię biegów, osie) i wyposażył nową generację samochodów ciężarowych w opony klasy A+ w standardzie.

Modele Renault Trucks T, T High oraz Renault Trucks T E-Tech są teraz standardowo wyposażone w kamery zamiast lusterek wstecznych, co poprawia aerodynamikę i przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa. Znajdujące się w składanych skrzydłach kamery do widzenia wstecznego są podłączone do dwóch ekranów w kabinie, które pokazują otoczenie wokół pojazdu, w tym tryb podczerwieni ułatwiający widoczność w nocy.
Urządzenie jest również dostępne jako opcja w modelach Renault Trucks C, K i Renault Trucks C E-Tech.

Do zastosowań długodystansowych Renault Trucks oferuje wersję zoptymalizowaną pod kątem zużycia paliwa: Renault Trucks T Smart Racer. Dostępny w modelach T i T High, Smart Racer łączy silnik DE13 Turbo Compound z pełną gamą dostępnych opcji sprzyjających zużyciu paliwa. Rezultatem jest redukcja zużycia paliwa o 14% i emisji CO2 o 15%* w porównaniu ze standardowym modelem.

Lepsze bezpieczeństwo i komfort jazdy

Układ wspomagania kierownicy z roku modelowego 2025 stabilizuje pojazd przy dużych prędkościach i zapewnia płynniejsze sterowanie przy niskich prędkościach, ułatwiając manewrowanie w obszarach miejskich i podmiejskich. System ten łączy w sobie hydrauliczne wspomaganie kierownicy i silnik elektryczny, którego czujniki dostosowują zachowanie pojazdu w czasie rzeczywistym w zależności od ruchów samochodu ciężarowego i zamiarów kierowcy.

Dostępne jest również urządzenie wspomagające utrzymanie pasa ruchu z automatyczną korektą. Z jednej strony przywraca pojazd na jego pas ruchu w przypadku niezamierzonego zjechania z niego. Zapewnia również dodatkową ochronę przed martwymi punktami, zwiększając bezpieczeństwo najbardziej narażonych użytkowników dróg.

Światła drogowe są aktywowane i dezaktywowane automatycznie w zależności od warunków zewnętrznych (pogoda, zmierzch, inni użytkownicy drogi) i uzupełniają automatyczne światła mijania dostępne już w standardzie w poprzedniej generacji samochodów ciężarowych marki. Aby zapewnić optymalną widoczność, dodatkowe światła robocze można zamontować na podwoziu lub z tyłu kabiny.

Pojazdy Renault Trucks T, T High C, K oraz wersje elektryczne Renault Trucks E-Tech T, C z roku modelowego 2025 są już dostępne do zamówienia.

4 gwiazdki i wynik 74% dla Renault Trucks T

4 gwiazdki i wynik 74% dla Renault Trucks T

Renault Trucks T osiągnęło solidny wynik z 4 gwiazdkami i łączną oceną 74%, która rozkłada się następująco: Bezpieczna jazda - 72%; Unikanie kolizji - 70%; Systemy powypadkowe - 80%.

Wynik ten plasuje Renault Trucks wśród najbardziej zaangażowanych producentów w dziedzinie bezpieczeństwa. W swojej ocenie Euro NCAP pochwaliło wysoką 4-gwiazdkową ocenę Renault Trucks T, w dużej mierze ze względu na wysoką jakość zaawansowanych systemów wspomagania jazdy, oferujących wysoki poziom bezpieczeństwa już w standardowej konfiguracji. 

 

Komfort: "W kabinie mojego pojazdu muszę czuć się jak w domu"

Kabina została zaprojektowana tak, abyś zawsze czuł się komfortowo zarówno w czasie jazdy, jak i podczas przerw.

Bezpieczeństwo: "Muszę czuć się pewnie podczas jazdy"

Zintegrowaliśmy najnowsze technologie poprawiające bezpieczeństwo, aby prowadzenie pojazdu było prostsze oraz bezpieczniejsze dla Ciebie i innych użytkowników dróg. Wygodna kabina sprawi, że będziesz pokonanie trasy sprawi Ci jeszcze większą przyjemnością.

Lepsza widoczność

Lepsza widoczność

  • Wykrywanie przeszkód za pomocą radarów
  • Kamery rozmieszczone wokół pojazdu
  • Automatyczna aktywacja reflektorów i wycieraczek przedniej szyby
Wspomaganie jazdy

Wspomaganie jazdy

  • System wykrywania zmęczenia kierowcy i system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDWS/DDAW)
  • Automatyczny system hamowania awaryjnego (AEBS)
  • Wspomaganie ruszania pod górę
  • Asystent prędkości (ISA)
Większy spokój

Większy spokój

  • Monitorowanie ciśnienia w oponach
  • Tryb zapobiegający stoczeniu się pojazdu (asystent ruszania pod górę)
  • Mechaniczna blokada antykradzieżowa

Turbo Compound - nowa generacja silników!

Nowa technologia - DO 10% OSZCZĘDNOŚCI PALIWA

Renault Trucks staje naprzeciw wyzwaniu zmierzającemu do redukcji emisji CO2 oraz zużycia paliwa. Producent będzie wyposażać swoje pojazdy gam T, T High, C i K w nowe silniki DE11 i DE13. Wspomagane nowymi zaawansowanymi technologiami takimi jak „Turbo Compound”, czy specjalnie dedykowane usługi pozwalające osiągnąć do 10% oszczędności paliwa.

W 2021 roku Renault Trucks wprowadziło wiele ważnych zmian w gamach T, T High, C i K w zakresie komfortu jazdy i życia na pokładzie. Producent kontynuuje prace nad rozwojem produktu wprowadzając ulepszone 11 i 13 litrowe silniki DE11 / DE13 Euro VI Step E. W połączeniu z nowymi technologiami i usługami mogą dostarczyć do 10% oszczędności w porównaniu do poprzednich wariantów jednostek napędowych.

NOWY SILNIK DE13 TURBO COMPOUND

NOWY SILNIK DE13 TURBO COMPOUND

  • Do 10% niższe zużycie paliwa
  • Do 10% mniejsza emisja CO2
  • Technologia TURBO COMPOUND
  • Udoskonalony proces spalania, dzięki kształtowi denka tłoka i nowym wtryskiwaczom
  • Zmniejszenie oporów tarcia
Zaprojektowany z myślą o rentowności

Zaprojektowany z myślą o rentowności

  • 11 i 13 litrowe silniki DE
  • Opony klasy A w standardzie, zapewniające niższe zużycie paliwa
  • Zoptymalizowane przełożenia tylnych mostów
Skrzynia biegów Optidriver

Skrzynia biegów Optidriver

  • Szybsza i płynniejsza zmiana biegów
  • Dedykowane oprogramowanie Optivision (do optymalizacji zmiany biegów)

Pobierz katalog!

Zapytaj o Reanult Trucks T High! Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą!